Cerințe
– Absolvent de studii superioare (de preferat studii tehnice);
– Experiență de 1 an în asigurarea calității;
– Curs de auditor (reprezintă avantaj);
– Cunoștințe de PC: MS Office;
– Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
– Permis de categoria B (reprezintă avantaj);
– Disponibilitate pentru deplasări în țară;
– Abilități excelente de comunicare;
– Capacitate de prioritizare a activităților;
– Disponibilitate de a învăța lucruri noi în domeniul calității lucrărilor de execuție instalații în construcții.
Descrierea jobului
– Centralizează neconformitățile semnalate pe proiecte aflate în garanție și urmărirea rezolvării lor.
– Preia proiecte de execuție care au un grad de complexitate scăzut.
– Întocmește forumulare de aprobare materiale / echipamente.
– Verifică corelării comenzilor și avizelor de primire marfă – facturi (trasabilitate).
– Întocmește procese verbale de execuție a lucrărilor pentru obiectivul de execuție pe care a fost alocat.
– Participă la fazele determinante ale lucrării, verificând asigurarea condițiilor necesare efectuării acestora, în scopul obținerii acordului de continuare a lucrărilor.
– Întocmește opisuri.
– Oferă suport în întocmirea cărților tehnice ale proiectelor.