Cerințe
– Studii superioare tehnice;
– Experiență în domeniu de minimum 5 ani;
– Cunoștințe solide despre standardele ISO 9001:2015; ISO 14001:2015; ISO 27001:2013;
– Cunoștințe solide în domeniul managementului calității (fluxuri, procese, instrucțiuni de lucru etc.);
– Cunoștințe generale despre Normativul C56/2002
– Verificarea calității și recepția lucrărilor de instalații aferente construcțiilor;
– Cunoștințe generale despre Legea privind calitatea în construcții;
– Cunoștințe privind standardul ISO 9001:2015;
– Curs în domeniul Sistemului de Management al Calității (reprezintă avantaj)
– Limba engleză – nivel mediu;
– Cunostinţe de utilizare PC: MS Office;
– Permis de conducere categorie B cu disponibilitate pentru deplasări în țară;
– Capacitate de organizare și planificare.
Descrierea jobului
– Ține evidența proiectelor/șantierelor în lucru din cadrul Business Unit-ului Instalații și Construcții.
– Întocmește Planurile calității și Planurile de control al calității, verificare și încercări pentru lucrările executate și pentru ofertele depuse.
– Întocmește și urmărește respectarea deciziilor pentru responsabilii pe domenii în execuția lucrărilor.
– Urmărește execuția lucrărilor pe șantiere și întocmirea documentațiilor necesare pentru întocmirea cărții tehnice a construcțiilor (partea executantului).
– Urmărește îndeplinirea condițiilor de competență și capabilitate, în funcție de natura lucrărilor contractate.
– Întocmește certificatele de calitate și declarațiile de conformitate pentru lucrările executate.
– Participă la întâlnirile Comisiei Tehnice de Avizare din cadrul Business Unit-ului Instalații și Construcții.
– Participă la elaborarea si actualizarea procedurilor si instructiunilor de lucru din domeniul sistemelor de management.
– Urmărește implementarea documentelor aferente sistemelor de management.
– Identifică necesitățile de instruire în domeniul sistemelor de management.
– Participă la auditurile interne și externe ale societății din cadrul Business Unit-ului Instalații și Construcții.
– Urmărește implementarea corecțiilor, a acțiunilor corective și preventive stabilite la auditurile interne și externe.
– Analizează eficacitatea corecţiilor şi acţiunilor corective întreprinse în vederea eliminării cauzelor apariţiei reclamaţiilor.
– Se asigură că personalul este instruit asupra documentației sistemelor de management.
– Menține la zi evidența atestatelor/autorizațiilor personalului de execuție din cadrul Business Unit-ului și participă la întocmirea documentațiilor necesare pentru reatestare /reautorizare.
– Participă la elaborarea procedurilor, instrucțiunilor și metodologiilor de lucru în domeniul managementului integrat.
– Asigură controlul calității lucrărilor în conformitate cu prevederile proiectelor, caietelor de sarcini și ale reglementărilor tehnice în vigoare și verifică existența înregistrărilor aferente.
– Participă la coordonarea unor faze importante de lucrări în şantier.
– Participă la fazele determinante ale lucrărilor, verificând asigurarea condițiilor necesare efectuării acestora, în scopul obținerii acordului de continuare a lucrărilor.
– Reprezintă societatea în relaţiile cu organele municipale, judeţene şi alte organe care se ocupă de avizări care privesc proiectele executate.
– Asigură consultanță privind întocmirea documentelor calității referitoare la execuția lucrărilor și a cărții tehnice.
– Coordonează modificările necesare procesului și se asigură că acestea sunt planificate și documentate conform sistemului de management al calității, astfel încât să se realizeze rezultatele intenționate.
– Evaluează dacă au fost îndeplinite criterile de acceptanță pentru produse și procese, acolo unde este cazul.
– Se asigură că există activități de verificare și măsurare în diferite etape ale procesului de producție/ execuție.
– Păstrează confidenţialitatea datelor la care are acces din cadrul Business Unit-ului Instalații și Construcții.
– Îndeplineşte orice alte misiuni complexe de profil încredinţate de conducerea societăţii.