Investitori

Important furnizor de soluții pentru infrastructuri, UTI Construction and Facility Management este cea mai mare antrepriză de instalații din România, cu prezențe notabile în topul celor mai performante companii care activează în domeniul construcțiilor, și cel mai important  furnizor de servicii de mentenață și facility management din România.

Cifre cheie

32,2 mil. Euro cifră de afaceri în 2020

Peste 300 de proiecte de soluții pentru infrastructuri

35 de puncte de lucru

Peste 500 de specialiști

Guvernanță corporativă

Guvernanța corporativă clar definită reprezintă baza procesului de luare a deciziilor și a procesului de monitorizare a implementării acestora.

Angajamentul companiei față de un sistem de  guvernanță corporativă stabil și față de integritate  este un avantaj competitiv și garantează că modelul de afaceri adoptat de companie este eficient și permite elaborarea unor planuri de dezvoltare viitoare.

Consiliul de administrație al UTI Construction and Facility Management este organismul care monitorizează performanțele financiare și operaționale ale companiei și ale echipei de management, precum și respectarea standardelor și politicilor interne și a legislației naționale.

Membrii consiliului de administrație

Cristian Costea
Administrator Executiv
Alin Mărgineanu
Administrator Executiv
Lucia Urdăreanu
Administrator Neexecutiv
Liliana Lupu
Administrator Neexecutiv
Ramona Armașu
Administrator Neexecutiv

Strategie

Strategia noastră reflectă viitorul pe care dorim să-l atingem și se bazează pe dezvoltarea simultană a activităților celor trei piloni principali: tehnologiile pentru infrastructuri, serviciile de facility management și produsele furnizate atât clienților persoane juridice, cât și fizice.  Dezvoltarea de noi competențe și inovația au jucat mereu un rol cheie în evoluția companiei.

Pe lângă dezvoltarea constantă a competențelor noastre de bază, ne concentrăm asupra a două elemente cheie ale industriei de construcții: digitalizare și inovație. Acestea ne permit să realizăm proiecte de construcții mai rapid, mai eficient, mai rentabil, ceea ce reprezintă un avantaj clar atât pentru noi, cât și pentru clienții noștri, autoritățile contractante și partenerii noștri.

Direcțiile strategice ale companiei derivă în mod firesc din misiunea și viziunea noastră, urmăresc îmbunătățirea portofoliului de business și creșterea performanței pe termen lung:

  • Consolidarea poziției de leader pe piața soluțiilor integrate pentru infrastructuri construite
  • Furnizarea de soluții, produse și servicii cu valoare adăugată ridicată
  • Integrarea tehnologiilor digitale în soluțiile furnizate
  • Menținerea unei structuri financiare solide

Etape de dezvoltare

Credem că viitorul este determinat de ceea ce suntem și facem în prezent, dar și de felul în care am evoluat. Istoria noastră a fost construită  de persoane de încredere, excelent pregătite din punct de vedere tehnic  – persoane care au integrat inovația în toate soluțiile și serviciile implementate pentru a atinge noi niveluri de competitivitate și succes.

1994
Istoric
1997
Istoric
1999
Istoric
2005
Istoric
2006
Istoric
2007
Istoric
2011
Istoric
2012
Istoric
2013
Istoric
2014
Istoric
2015
Istoric
2016
Istoric
2017
Istoric
2018 / 2019
Istoric
2020
Istoric

Intră în contact cu echipa noastră de management!​

Ultimele produse adăugate

Echipa de vânzări te așteaptă cu cele mai bune oferte personalizate.

Call Center 24 / 24 ore