…
Serviciu disponibil permanent, care asigură interfaţa directă cu clienţii, preia, înregistreză și procesează rapid solicitările şi le transmite către departamentele abilitate, în vederea rezolvării.
Structură permanentă care coordonează şi monitorizează activitatea operaţională a echipelor de tehnicieni, urmăreşte tratarea şi soluţionarea incidentelor, alocă resursele şi echipele potrivite pentru soluţionarea diverselor sarcini, planifică reviziile, centralizează rapoartele de activitate.
CAFM – Computerized Aided Facility Management – este o aplicaţie software integrată de CRM şi management al activității de mentenanță care înregistrează toate informaţiile legate de operaţiunile de mentenanţă în baza de clienţi existenţi. Sistemului CAFM este o resursă eficientă, cu ajutorul căreia se realizează:
- Planificarea şi evidenţa lucrărilor şi a incidentelor
- Managementul bunurilor şi al patrimoniului
- Gestiunea echipamentelor şi a stocurilor de rezervă
- Evidenţa documentaţiei tehnice conform reglementărilor legislative în vigoare
Aplicație web de monitorizare a activității de mentenanță– oferă beneficiarului acces permanent la informaţii legate de activitatea de mentenanţă, oferindu-i posibilitatea de a urmări rapoarte zilnice şi periodice legate de activităţile de mentenanţă întreprinse de echipele noastre.