Managementul unei proprietăți necesită cunoașterea nevoilor și cerințelor proprietarilor clădirii, ale chiriașilor și ale vizitatorilor, precum și a tehnologiei implementate la nivelul clădirii.
În procesul de administrare a unei clădiri, luăm toate măsurile necesare pentru a anticipa și evita defecțiunile tehnice și a asigura buna funcționare a clădirii, însă dacă survin disfuncționalități, răspundem prompt pentru soluționarea acestora.
Servicii furnizate
Negociere şi supervizare a contractelor cu furnizorii
Instruire a personalului
Gestiune a utilităților şi a materialelor de consum
Termometrizare automată în zonele de acces
Monitorizare și management al flotei auto
Suport în activitatea de procurare
Inventariere a mijloacelor fixe
Operare a sistemelor şi echipamentelor cu personal autorizat: lifturi, scări rulante, cazane etc.
Management al consumului de energie
Monitorizare a sistemelor și echipamentelor de securitate
Space planning și suport pentru gestiunea eficientă a spațiului
Asistență la mutarea în alt sediu sau pe timpul reamenajărilor
Amenajare și întreținere a spațiilor verzi
Întreținere a plantelor de interior și de exterior
Servicii suport: recepţie, dispecerizare şi call center, curierat intern
Transport de documente, bunuri și personal