Managementul unei proprietăți necesită cunoașterea nevoilor și cerințelor proprietarilor clădirii, ale chiriașilor și ale vizitatorilor, precum și a tehnologiei implementate la nivelul clădirii.
În procesul de administrare a unei clădiri, luăm toate măsurile necesare pentru a anticipa și evita defecțiunile tehnice și a asigura buna funcționare a clădirii, însă dacă survin disfuncționalități, răspundem prompt pentru soluționarea acestora.
Servicii furnizate

Negociere şi supervizare a contractelor cu furnizorii

Instruire a personalului

Gestiune a utilităților şi a materialelor de consum

Termometrizare automată în zonele de acces

Monitorizare și management al flotei auto

Suport în activitatea de procurare

Inventariere a mijloacelor fixe

Operare a sistemelor şi echipamentelor cu personal autorizat: lifturi, scări rulante, cazane etc.

Management al consumului de energie

Monitorizare a sistemelor și echipamentelor de securitate

Space planning și suport pentru gestiunea eficientă a spațiului

Asistență la mutarea în alt sediu sau pe timpul reamenajărilor

Amenajare și întreținere a spațiilor verzi

Întreținere a plantelor de interior și de exterior

Servicii suport: recepţie, dispecerizare şi call center, curierat intern

Transport de documente, bunuri și personal