Caută
Close this search box.

Provocările realizării primului Turn de Control Virtual din România, pentru Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav

Interviu realizat de Niclas Gustavsson – Vicepreședinte Dezvoltare Afaceri SAAB cu Cristian Costea – Director General UTI Construction and Facility Management

Niclas Gustavsson, SAAB: Domnule Costea, sunteți parte a consorțiului industrial care realizează acest proiect și din care face parte și compania Bog’Art. Coordonați acest proiect. Care sunt ceilalți parteneri implicați în proiect, pe lângă SAAB?

Cristian Costea, UTI CFM: În asocierea noastră Bog’Art este cel mai important partener. Din asociere mai face parte compania Thales, care se ocupă de lucrările de comunicații. De asemenea, lucrăm cu o companie românească pentru realizarea infrastructurii – rețele, fibră optică și de cupru. Compania noastră, UTI Construction and Facility Management, realizează lucrările de proiectare. Este vorba despre echipe puternice și suntem pregătiți cu toții să abordăm foarte profesionist acest contract, respectând termenele contractuale. 

Niclas Gustavsson, SAAB: Este un consorțiu industrial foarte bun, e fantastic. Este o soluție digitală inovatoare cea de la Brașov – control al traficului aerian digitalizat. Credeți că ea va fi aplicabilă și pentru alte aeroporturi din România sau din regiune? Care este perspectiva dumneavoastră?

Cristian Costea, UTI CFM: Este prima oară când implementăm o astfel de soluție în România, prin urmare suntem deschizători de drumuri. În prezent sunt și alte aeroporturi interesate să vadă ce se realizează la Brașov, după care ne vor contacta pentru a susține această abordare și soluție, în vederea migrării către acest tip de sistem de navigație. Sunt optimiști și vor să facă pași în această direcție în viitorul apropiat.

Niclas Gustavsson, SAAB: E fantastic. Prin urmare, România face un pas mare către digitalizare. Care sunt principalele provocări în cazul unui proiect ca acesta? E nou și deja ați început să lucrați.

Cristian Costea, UTI CFM: Principala provocare este faptul că implementăm această soluție pentru prima dată. Noi suntem integratorii echipamentelor și suntem focusați, fiind liderul consorțiului. Suntem nerăbdători ca totul să decurgă foarte bine și să avem abordarea corectă pentru a livra proiectul la data convenită contractual, iar lucrările să fie realizate foarte bine. Așadar, aceasta este principala preocupare și pe acest aspect ne concentrăm.

Articole recente

UTI Construction and Facility Management - Aeroportul International Satu Mare
Știri

UTI CFM participă la reabilitarea și extinderea infrastructurii aeroportuare din cadrul  Aeroportului Internațional Satu Mare. Acesta va avea sisteme de securitate pe 4 niveluri și un „radar termal” pentru a detecta prezența neautorizată pe pistă.

UTI Construction and Facility Management, alături de asociații Bog’Art și Drumuri Bihor, participă la Extinderea, Reabilitarea și Modernizarea Infrastructurii Aeroportului Internațional Satu Mare. Lucrările realizate

Echipa de vânzări te așteaptă cu cele mai bune oferte personalizate.

Call Center 24 / 24