Important furnizor de soluții pentru infrastructuri, UTI Construction and Facility Management este cea mai mare antrepriză de instalații din România, cu prezențe notabile în topul celor mai performante companii care activează în domeniul construcțiilor, și cel mai important furnizor de servicii de mentenață și facility management din România.
Cifre cheie
107 mil. Euro cifră de afaceri în 2023
Peste 300 de proiecte de soluții pentru infrastructuri
35 de puncte de lucru
Peste 500 de specialiști
Guvernanță corporativă
Guvernanța corporativă clar definită reprezintă baza procesului de luare a deciziilor și a procesului de monitorizare a implementării acestora.
Angajamentul companiei față de un sistem de guvernanță corporativă stabil și față de integritate este un avantaj competitiv și garantează că modelul de afaceri adoptat de companie este eficient și permite elaborarea unor planuri de dezvoltare viitoare.
Consiliul de administrație al UTI Construction and Facility Management este organismul care monitorizează performanțele financiare și operaționale ale companiei și ale echipei de management, precum și respectarea standardelor și politicilor interne și a legislației naționale.
Membrii consiliului de administrație
Florin Dimitrescu
Administrator Executiv
Nicolae Ivan
Administrator Executiv
Lucia Urdăreanu
Administrator Neexecutiv
Strategie
Strategia noastră reflectă viitorul pe care dorim să-l atingem și se bazează pe dezvoltarea simultană a activităților celor trei piloni principali: tehnologiile pentru infrastructuri, serviciile de facility management și produsele furnizate atât clienților persoane juridice, cât și fizice. Dezvoltarea de noi competențe și inovația au jucat mereu un rol cheie în evoluția companiei.
Pe lângă dezvoltarea constantă a competențelor noastre de bază, ne concentrăm asupra a două elemente cheie ale industriei de construcții: digitalizare și inovație. Acestea ne permit să realizăm proiecte de construcții mai rapid, mai eficient, mai rentabil, ceea ce reprezintă un avantaj clar atât pentru noi, cât și pentru clienții noștri, autoritățile contractante și partenerii noștri.
Direcțiile strategice ale companiei derivă în mod firesc din misiunea și viziunea noastră, urmăresc îmbunătățirea portofoliului de business și creșterea performanței pe termen lung:
- Consolidarea poziției de leader pe piața soluțiilor integrate pentru infrastructuri construite
- Furnizarea de soluții, produse și servicii cu valoare adăugată ridicată
- Integrarea tehnologiilor digitale în soluțiile furnizate
- Menținerea unei structuri financiare solide
Etape de dezvoltare
Credem că viitorul este determinat de ceea ce suntem și facem în prezent, dar și de felul în care am evoluat. Istoria noastră a fost construită de persoane de încredere, excelent pregătite din punct de vedere tehnic – persoane care au integrat inovația în toate soluțiile și serviciile implementate pentru a atinge noi niveluri de competitivitate și succes.