Caută
Close this search box.

Centre de afaceri

Când vorbim de administrarea unei clădiri de birouri, a unui complex hotelier sau rezidențial, se urmăreşte îndeplinirea următoarelor aspecte pentru maximizarea investiţiei: confortul clienţilor, retenţia chiriaşilor, siguranţa ocupanţilor şi a bunurilor, eficienţă operaţională.

UTI Construction and Facility Management înţelege care sunt nevoile specifice ale fiecărui tip de clădire şi alocă tehnologia şi resursele potrivite pentru a îndeplini obiectivele principale de business şi pentru a aduce valoare adăugată.

Tehnologii pentru infrastructuri

  • Antrepriză generală
  • Instalații electrice
  • Instalații HVAC și sanitare
  • Securitate și curenți slabi
  • Detecție și stingere a incendiilor
  • Automatizări
  • Eficiență energetică

Servicii de facility management

  • Mentenanță preventivă, predictivă și corectivă
  • Verificări și revizii periodice
  • Verificări PRAM
  • Audit tehnic
  • Managementul proprietății
  • Servicii suport
  • Monitorizarea parcului auto
  • Lucrări civile de întreţinere curentă

Intră în contact acum cu echipa noastră de specialiști

Proiecte de succes

Centre de afaceri

Green Court, București

Green Court Bucharest este una dintre cele mai moderne clădiri de birouri din București, dotată cu echipamente de ultimă generație, eficiente energetic, care asigură un grad maxim de confort pentru utilizatorii clădirii. Green Court a devenit foarte rapid una dintre clădirile care oferă cele mai generoase spații de lucru, elegante și confortabile.

În cadrul proiectului, UTI a realizat instalațiile electrice ale clădirii, oferind toată gama de servicii, de la proiectare, achiziții, instalare și implementare pentru următoarele subcomponente:

  • Instalații electrice de joasă tensiune: rețeaua de distribuție și de iluminat, sistemul de protecție, montarea echipamentelor electrice
  • Instalații de curenți slabi: sistemul de protecție și stingere a incendiului, control al accesului, sistemul de supraveghere video, sistemul de telecomunicații.
  • Managementul eficient al clădirii
  • Optimizarea consumului de energie și reducerea costurilor administrative
  • Creșterea confortului ocupanților
  • Nivel ridicat de securitate
  • Răspuns rapid la eventuale defecțiuni și avarii tehnice

Centre de afaceri

Clădirea Cristal Tower, București

Cristal Tower este o clădire de birouri clasa A, situată în centrul Bucureștiului și una dintre cele mai moderne clădiri din capitală, care deține certificare BREEAM. Clădirea are 15 etaje, o suprafață totală de 24.728 de metri pătrați și cuprinde spații de birouri, săli de conferințe, sală de sport, restaurant rooftop și heliport.

Pentru acest proiect, UTI a livrat un sistem de management centralizat, cu ajutorul căruia pot fi realizate următoarele funcții :

  • Monitorizarea consumului de energie
  • Controlul la distanță al echipamentelor și sistemelor integrate (mecanice, electrice, de securitate și curenți slabi)
  • Generarea și gestionarea alarmelor
  • Achiziționarea de date, analiză și raportare
  • Înregistrarea și arhivarea datelor

În cadrul sistemului au fost integrate următoarele echipamente tehnice, a căror proiectare si instalare a fost realizată de UTI:

  • Instalații electrice complete
  • Instalații de iluminare interioară și exterioară cu LED
  • Instalații complete de curenți slabi
  • Instalații complete de alarmă și siguranță la incendiu
  • Sistemul de telecomunicații și cablare structurată
  • Sistemul de balizaj pentru heliport

Sistemele electrice sunt proiectate în conformitate cu cerințele BREEAM pentru clădirile verzi, asigurând un consum redus de energie și o activitate operațională prietenoasă cu mediul.

Implementarea sistemului de management centralizat al instalațiilor mecano-energetice a condus la optimizarea consumurilor și la realizarea unor economii importante de costuri administrative.

Centre de afaceri

Lascăr 31 Business Center, București

Lascăr 31 Business Center este una dintre cele mai moderne clădiri de birouri din clasa A din București. Clădirea a fost finalizată în 2009 și are o suprafață construită de peste 10.000 metri pătrați, 11 etaje, parcare subterană pe 2 nivele, spații de birouri și spații tehnice.

Clădirea este dotată cu un sistem performant de management (BMS) care ajută la controlul, monitorizarea și acționarea la distanță a echipamentelor și a instalațiilor integrate în cadrul platformei:

 

  • Sistemul de încălzire, ventilație și aer condiționat (HVAC)
  • Iluminatul interior și exterior
  • Sistemul de securitate al clădirii: control al accesului persoanelor, control al accesului în parcare, antiefracție, CCTV, alarmare la incendiu
  • Sistemul de umbrire exterioară
  • Lifturi: 3 lifturi de persoane, panoramice, 1 lift de serviciu
  • Instalațiile de pompare și stingere a incendiului
  • Contoare de consum al energiei

 

Arhitectura sistemului se bazează pe o rețea modulară, utilizând standarde operaționale și de telecomunicații SCADA. Sistemul poate fi extins în orice moment în funcție de nevoile operaționale ale clădirii. Parametrii fiecărui echipament sunt stabiliți și programați în funcție de nevoile de funcționare ale clădirii și sunt monitorizați printr-un dispecerat local, amplasat în clădire.

  • Managementul eficient al clădirii
  • Optimizarea consumului de energie și reducerea costurilor administrative
  • Creșterea confortului ocupanților
  • Nivel ridicat de securitate
  • Răspuns rapid la eventuale defecțiuni și avarii tehnice

Ultimele produse adăugate

Echipa de vânzări te așteaptă cu cele mai bune oferte personalizate.

Call Center 24 / 24