Soluții pentru aeroporturi

UTI Construction and Facility Management activează pe piața serviciilor și soluțiilor pentru aeroporturi din 1994, fiind preocupată constant de dezvoltarea de concepte și tehnologii adaptate cerințelor din aceste obiective speciale și de respectarea standardelor internaționale din domeniul aeronauticii.

Implementăm soluții de ultimă generație pentru cele mai mari aeroporturi din România și din regiune și suntem în topul furnizorilor de servicii pentru terminale de pasageri și infrastructură aeroportuară. Deținem competențele necesare pentru a asigura întregul proces, de la construcție, instalare, punere în funcțiune și mentenanță a sistemelor complexe din aerogări.

Oferim soluții pentru terminale, zone publice și zone de operațiuni aeriene:

Instalații electrice, mecanice, sanitare

Automatizări industriale

Securitate fizică și informatică

Management informatic integrat al resurselor aeroportuare

Instalații și echipamente aeroportuare specifice:

  • balizaj luminos
  • sisteme de scanare cu raze X
  • punți de îmbarcare
  • sisteme de benzi bagaje

Servicii de facility management

Aplicație de management al activităților de mentenanță pentru balizajul luminos (UTI Alma)

Aplicația UTI ALMA a fost dezvoltată de specialiștii UTI Construction and Facility Management pentru a asigura un management eficient al activităților de mentenanță a sistemului de balizaj dintr-un aeroport. 

Aceasta permite identificarea și poziționarea geografică exactă a fiecărei lămpi din sistemul de balizaj, asocierea informațiilor relevante pentru fiecare lampă (ex: rezultate ale măsurătorilor fotometrice, istoric al activităților de mentenanță etc.), planificarea și derularea lucrărilor de întreținere, cu actualizare în timp real, precum și generarea de rapoarte privind alocarea echipelor de lucru, activitățile desfășurate sau care vor fi desfășurate.

Accesul în aplicație este securizat, prin autentificare pe bază de utilizator și parolă. De asemenea, se poate asigura un nivel personalizat de acces, precum și drepturi de intervenție în aplicație (administrare, personal de mentenanță, management). 

Beneficii

  • Acces rapid la istoricul mentenanței fiecărei lămpi din sistemul de balizaj, inclusiv la parametrii specifici
  • Trasabilitatea activităților de mentenanță
  • Certitudinea că echipa de mentenanță a realizat toate activitățile de întreținerea a lămpilor, prin scanarea tag-ului RFID unic și prin prezența fizică (distanța de citire a tag-ului este de 10cm)
  • Alocarea de activități zilnice pentru echipele de mentenanță prin logare în aplicația mobilă
  • Facilitarea orientării echipelor de intervenție pe suprafața de mișcare și evacuarea lor pe ruta cea mai rapidă în situații de urgență
  • Diminuarea erorilor umane
  • Facilitarea activităților de audit și a respectării normelor internaționale
  • Posibilitatea extinderii la alte sisteme/subsisteme

Intră în contact acum cu echipa noastră de specialiști

Ultimele produse adăugate

Echipa de vânzări te așteaptă cu cele mai bune oferte personalizate.

Call Center 24 / 24 ore