Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii

Servicii suport

UTI Construction & Facility Management integrează procesele de lucru, expertiza şi tehnologiile moderne  pentru a livra servicii inovative, specializate şi adaptate. Urmărim ca prin serviciile noastre, să aducem un plus de valoare afacerii clienţilor noştri, de aceea am am creat instrumente eficiente, cu ajutorul cărora urmărim  în timp real operativitatea serviciilor pe care le furnizăm şi să răspundem prompt solicitărilor clienţilor noştri.

UTI DIRECT – serviciu de call center disponibil permanent, asigură interfaţa directă cu clienţii, preia,  înregistreză și procesează rapid solicitările rapid şi le transmite către departamentele abilitate în vederea rezolvării.

DISPECERATUL OPERAȚIONAL – structură permanentă care coordonează şi monitorizează activitatea operaţională a echipelor de tehnicieni, urmăreşte tratarea şi soluţionarea incidentelor, alocă resursele şi echipele potrivite pentru soluţionarea diverselor sarcini, planifică reviziile, centralizează rapoartele de activitate.

MANAGEMENT COMPUTERIZAT AL PROCESELOR - CAFM – Computerized Aided Facility Management – este o aplicaţie software integrată de CRM şi management al activității de mentenanță, care înregistrează toate informaţiile legate de operaţiunile de mentenanţă în baza de clienţi existenţi. Sistemului CAFM este o resursă eficientă cu ajutorul căreia se realizează:

  • Planificarea şi evidenţa lucrărilor şi a incidentelor
  • Managementul bunurilor şi al patrimoniului
  • Gestiunea echipamentelor şi a stocurilor de rezervă
  • Evidenţa documentaţiei tehnice conform reglementărilor legislative în vigoare

CLIENT WEB MONITORING - aplicație web de monitorizare a activitații de mentenanță– oferă beneficiarului accesul permanent la informaţiile legate de activitatea de mentenanţă, oferindu-i posibilitatea de a urmări rapoarte zilnice şi periodice legate de activităţile de mentenanţă întreprinse de echipele noastre.

Spuneti-ne ce servicii va interesează din oferta noastră sau care sunt nevoile spaţiului în care vă desfăşuraţi activitatea. Un consilier de vânzări vă va contacta în scurt timp pentru a vă prezenta ofertele care se potrivesc necesităţilor dvs.

cerere de oferta


Serviciile UTI Construction & Facility Management se adresează şi persoanelor fizice?
UTI Construction & Facility Management prestează la cerere servicii de reparaţii şi întreţinere pentru persoane fizice. Pentru a afla mai multe detalii despre tipurile de servicii şi costurile practicate, apelaţi serviciul de Call-Center şi operatorii noştri vor răspunde la toate întrebările dumneavoastră.

Unde pot gasi lista completa a serviciilor UTI Construction & Facility Management?
Lista completă a serviciilor oferite de UTI Construction & Facility Management este afişată pe site în secţiunea Servicii. Daca doriţi o oferta customizată, completaţi formularul standar de Cerere de oferta de pe siteul nostru sau contactaţi serviciul Call-Center şi operatorii noştri vor răspunde solicitărilor dumneavoastră.

Cât economisesc subcontractând servicii de facility management pentru afacerea mea?
Subcontractând serviciille de facility management reduceţi costurile de operare a clădirii cu 25%-35%. În plus, scăpaţi de grija facturilor, gestionând astfel un singur furnizor de servicii, creşteţi productivitatea angajaţilor, calitatea si siguranta mediului de lucru, reduceţi consumul de energie şi beneficiaţi de servicii profesionale de calitate.



UTI Construction & Facility Management oferă o gamă variată de servicii de mentenanţă şi administrare adaptate nevoilor fiecărui client.



Asistenta pentru clienti 24/24 h, apelabil din orice retea de telefonie fixa si mobila. Click pe butonul de mai jos pentru a intra in contact cu noi.