Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii


Cum să administrezi cu costuri reduse 100.000 de metri pătraţi de birouri

 

Un interviu cu Giorgio Mazzucchelli, Director al Business Unit-ului Facility Management, UTI Grup

 

Sursa: Ziua de Cluj, 22 decembrie 2013

 

În Cluj-Napoca sunt construite peste 30 de cladiri de birouri însumând o suprafaţa totală de aproximativ 100.000 mp. iar numarul lor este în continuă creştere, având în vedere dezvoltarea economică a regiunii Clujului şi creşterea interesului investitorilor pentru această regiune.

 

În perioada 2014-2015 vor fi finalizate alte trei proiecte, care vor genera alţi circa 50.000 mp de spaţii noi, care sa acopere o parte din cererea existentă deja în piaţă.

 

În acest context, atragerea de noi chiriaşi şi menţinerea satisfacţiei acestora la un nivel ridicat, printr-o administrare eficientă şi optimizarea costurilor de exploatare a devenit un subiect de interes pentru majoritatea proprietarilor şi administratorilor de clădiri din Cluj. Astfel, începe să crească şi interesul pentru externalizarea serviciilor profesionale de administrare a clădirilor (sau de facility management) care poate sa aducă valoare adăugată atât pentru proprietari cât şi pentru chiriaşi. Mai mult: http://ziuadecj.realitatea.net/economie/cum-sa-administrezi-cu-costuri-reduse-100000-de-metri-patrati-de-birouri--121646.html





Alege din lista de mai jos arhiva anuala de stiri pe care vrei s-o parcurgi:



UTI Construction & Facility Management oferă o gamă variată de servicii de mentenanţă şi administrare adaptate nevoilor fiecărui client, indiferent de domeniul de activitate.



Asistenta pentru clienti 24/24 h, apelabil din orice retea de telefonie fixa si mobila. Click pe butonul de mai jos pentru a intra in contact cu noi.